27 Aprilie 2005

Se va integra noua campanie MTV si in cultura Ad’Or 2005?

Noile “Manson Bibelou””, “Michael” si “Slash Termometru” semnate de McCann continua executiile „Nunta”, „Cainele” si „Magarul” si isi propun sa integreze postul in cultura romaneasca
Anul acesta MTV iese in strada si in presa scrisa cu o noua campanie creata de McCann/ Creative Services. „De cand s-a lansat, in 2002, MTV Romania canta, traieste si respira romaneste” spun reprezentantii agentiei. Noua campanie MTV Romania iese in acest an pe hartie cu un „Manson bibelou”, cu un „Michael” hranind o caprioara intr-o carpeta si cu un „Slash termometru.” Dupa cum spun reprezentantii agentiei, cele trei executii pe print si outdoor, se vor o extensie dar si un pas inainte al campaniei de imagine de anul trecut, sustinuta atunci prin promo-urile tv „Nunta”, „Cainele” si „Magarul”, dupa cum spun reprezentantii agentiei.

Daca va fi inscrisa la Ad’Or noua campanie MTV ar putea da mari batai de cap juriului pregatit sa recunoasca prospetimea ideii pentru lucrarile inscrise la prestigiosul festival de publicitate. Cea mai noua campanie semnata de agentia McCann pentru cunoscutul post de televiziune se inscrie cu siguranta si in cerintele festivalului ca lucrarile sa fie derulate in media pana la 29 aprilie 2005.

Campania MTV se desfasoara in perioada aprilie-iunie 2005, beneficiind de media in presa si outdoor, cel din urma targetand in special campusurile studentesti, dupa cum spun reprezentantii McCann.

Vorbind despre noua campanie MTV, Emilian Arsenoaiei, Senior Copywriter McCann/ Creative Services spune ca „Pentru un ochi avizat, pare definitorie inclinatia catre kitsch a poporului astuia simpatic al nostru”

„Cu vagi exceptii, spatiul locativ romanesc se constituie intr-un veritabil muzeu al rapirilor din serai, iconitelor cu termometru, buzduganelor pirogravate de la Govora sau Herculane, al giocondelor care fac cu ochiul, al pescarilor si ciobanasilor ceramici, al dalmatienilor si pestilor de sticla de pe televizor, al calendarelor electorale frumos sprijinite de sticlutele de rom si martini aduse de vreun ilustru calator cu avionul al familiei” explica Emilian Arsenoaiei ideea campaniei. „Iar simplul fapt de a interga istet MTV Romania in acest context semneaza actul de asimilare a culturii MTV in „cultura” romaneasca. Si fie ca vrem sau nu, (iar asta e pentru carcotasi si asa-zisi patrioti) aceasta „cultura” exista si e poate singura care ne face simpatici si autentici” incheie senior Copywriter-ul McCann.

La integrarea campaniei MTV in cultura romaneasca au lucrat Adrian Boţan – Director de Creaţie McCann/ Creative Services, Emilian Arsenoaiei – Senior Copywriter, Radu Ţinc – Art Director, Raluca Popescu – Account Manager, Victor Croitoru - media planner si, nu in ultimul rand, Fesus Barna – ilustrator de mare exceptie.

Daca noua campanie MTV se va bate cu alte idei proaspete ale Ad’Or 2005, vom afla abia in cadrul expozitiei prestigiosului festival ce va avea loc intre 24 – 27 mai de la World Trade Plaza unde vom vedea si celelalte lucrari ale creativitatii romanesti. Lucrarile care vor fi inscrise la Ad’Or 2005 au fost vazute sau le vom vedea cu siguranta pana la sfarsitul acestei saptamani cand expira si deadline-ul de expunere in media a celor pentru care „Trompetele” Ad’Or 2005 vor putea suna in seara de gala din 28 mai cand vor fi cunoscuti si autorii lor. Regulamentele tuturor festivalurilor interzic comunicarea agentiilor autoare din „spatele” lucrarilor inscrise.



Citeste si