5 Martie 2007

Graffiti BBDO lanseaza campaniile de imagine pentru Pepsi Max si Pepsi Light



Graffiti BBDO si Pepsi au lansat o noua campanie de imagine pentru cele doua branduri - pereche No Sugar: Pepsi Max, cu target masculin, si Pepsi Light destinat femeilor - un cuplu infailibil si fara pic de zahar.
Graffiti BBDO lanseaza campaniile de imagine pentru Pepsi Max si Pepsi Light Campania invita revoltatii impotriva dulcegariilor sa posteze articole pe blogul public Makelovenotsugar.ro. Intr-o perioada in care esti asaltat din toate partile de mesaje dulci si foarte dulci, Pepsi se diferentiaza, ca intotdeauna prin atitudine si te invita pe www.makelovenotsugar.ro un blog public unde oricine poate posta un articol, un comentariu, o poezie, un film sau imagini despre ce inseamna dragostea adevarata pentru fiecare. Fara dulcegarii!, anunta comunicatul agentiei.

Cei care accepta provocarea si vor posta pe blog participa la tragerea la sorti pentru unul din premiile speciale de cuplu o pereche de iPods nano (roz si albastru) si o pereche de ceasuri Swatch.

Campania se desfasoara aproape exclusiv in mediul online si este promovata printr-o campanie de bannere si machete in B 24 FUN.

Echipa creativa responsabila de acest proiect din partea Graffiti BBDO: Ema Prisca, Creative Director, Adina Basag, Copywriter, Diana Cristea, Art Director, Florin Dulgheru, Account Manager, Ana Sipciu, Account Manager, Cristian Calinescu, Account Executive, agentia de media a fost Media Direction iar planificarea media a fost supervizata de Cristi Mucichescu, Director Executiv Media Direction. Din partea PepsiCo International: Calin Clej, Marketing Manager CSD.



Citeste si