30 Martie 2007

MTV, Pepsi si Intel lanseaza programe speciale pentru telefonul mobil



MTV Networks a semnat primele contracte de publicitate pentru programul sau destinat telefoniei mobile cu Intel si Pepsi North America.
Conglometarul media Viacom Inc. a precizat ca Intel Corp. si Pepsi-Cola North America sunt primii sponsori ai programelor care urmeaza sa fie furnizate pe telefoanele mobile. CMT, Logo, Nickelodeon, Spike TV, siTV Land vor avea astfel de programe speciale incepand cu jumatatea anului 2007.

"Prin introducerea publicitatii pe mobil, MTVN creaza o noua sursa de venit, precum si o noua modalitate de a furniza continut inovator pe mobil. Sunt bucuros ca MTVN face pasi spre a debloca valoarea portofoliului sau prin intermediul unor branduri puternice, credibile, recunoscute la nivel mondial, a precizat Philippe Dauman, director executiv al Viacom.

"Credem ca publicitatea poate foarte bine sa merga pe o platforma wireless, a mai spus acesta. Viacom a trimis aproximativ 1 milion de filme pentru telefoanele mobile, in fiecare luna, a mai precizat Dauman.

Comedy Central va oferi de asemenea jocuri pe mobil care vor avea ca tema populara serie de desene animate "South Park 10: The Game". Acestea urmeaza sa fie lansate in SUA si Europa in prima saptamana a lunii aprilie.

"Consumatorii trebuie sa se bucure de doze de divertimesment oricand si oriunde vor sa faca asta, pe desktop, pe notebook sau PC, pe TV sau pe telefonul mobil, a conchis Heather Dixon, marketin manager la Intel.



Citeste si