30 Martie 2007

Western Union lanseaza prima campanie de imagine 100% romaneasca



Western Union, unul din liderii pietei globale a transferurilor de bani, isi lanseaza noua campanie de comunicare. Evenimentul prilejuieste lansarea primului spot de imagine Western Union de productie 100% romaneasca, fapt ce marcheaza o premiera in istoria companiei in Romania.

Spotul a fost realizat, de la concept la filmari si productie, de o echipa integral romaneasca, aducand proiectului culoarea locala si, totodata, pastrand sloganul recunoscut al companiei Western Union la nivel mondial: Trimitem cu mult mai mult decat bani.

Piata din Romania, si activitatea Western Union in contextul acesteia, au atins un stadiu care ne permite sa comunicam mult mai relevant la nivel local. in plus, intrarea in Uniunea Europeana reprezinta un moment decisiv pentru fenomenul de emigratie din Romania. Este un moment in care am vrut sa ne asiguram ca eforturile noastre de comunicare sunt cat se poate de relevante pentru clientii nostri, prezenti si viitori, a declarat Alexandru Badulescu, country director, Western Union Romania si Moldova.

Noul spot de imagine Western Union descrie situatii din viata reala si este construit in jurul ideii de impreuna, ca esenta a familiei. Povestea aduce in prim plan dificultatile cu care se confrunta membrii familiei atunci cand intervine separarea de cei plecati la munca in strainatate. Este un sacrificiu trait si asumat de toti pentru un standard de viata mai ridicat. in acest context, banii trimisi familiei depasesc functia strict economica si devin mai mult decat bani: un suport al sperantei intr-o viata mai buna impreuna.

Productia spotului a fost coordonata de echipa Western Union Romania, iar conceptul si productia au fost realizate de echipa Next Advertising. Filmarile au fost realizate in locatii din Timisoara si Bucuresti. Personajele reprezinta familia de baza tatal, mama, copilul si au fost interpretate de actori mai putin cunoscuti, pentru ca publicul sa se poata identifica usor cu acestia.

Campania de imagine este construita in jurul sloganului Aproape de acasa. Spotul Contraste va fi difuzat in Romania in formate de 30, respectiv 60 de secunde, pe canalele Pro TV, Realitatea TV, B1 TV, TVR2, National TV si N24.

Luni a fost lansata si noua campanie promotionala1 Western Union, Castiga asa cum ar fi vrut. Lansarea a fost marcata prin difuzarea spotului Ar fi vrut, o alta premiera pentru comunicarea Western Union in Romania. E primul an in care campania nationala Western Union beneficiaza de un spot TV. Campania promotionala se va desfasura la nivel national, in cele peste 3.000 de locatii ale agentilor din Romania si 600 din Moldova. Spotul Ar fi vrut va fi difuzat pana pe 31 decembrie 2007, in format de 25 de secunde, pe canalele Pro TV, Realitatea TV, B1 TV, TVR2, National TV si N24.

Cele doua spoturi - Contraste si Ar fi vrut - utilizeaza aceleasi tipologii de personaje, tehnici de filmare (ecranul impartit in doua), ton si atmosfera, asigurand consistenta in comunicarea valorilor marcii Western Union.

Echipele care au fost implicate in realizarea celor doua spoturi sunt Claudia Marta (Marketing Manager) si Alina Buhus (Marketing Specialist) de la Western Union si Semida Duriga, Bogdan Muresanu, Liviu David si Ciprian Banica de la Next Advertising.



Citeste si