2 Aprilie 2007

Au inceput inscrierile la Olimpiadele Comunicarii



Pana pe 16 aprilie au loc inscrierile la cea de-a saptea editie a Olimpiadelor Comunicarii, serie anuala de competitii practice adresate tinerilor care isi doresc o cariera in industria de comunicare, organizate de Asociatia Ethos
Chiar daca piata de advertising si comunicare a crescut spectaculos in ultima perioada, angajatorii vorbesc de o penurie de specialisti in domeniu. Pentru a raspunde nevoilor pietei, competitiile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii urmaresc sa ii descopere in fiecare an pe cei mai performanti tineri care aspira la un loc de munca in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

In cele patru probe de concurs participa echipe formate din cate cinci studenti, care se califica in urma unei faze de preselectie. Ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, ministere sau oameni politici. Detalii despre concurs si despre inscriere pot fi gasite pe site, la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html.

Juriile care vor analiza prestatia participantilor sunt formate astfel incat sa reprezinte intreaga industrie de comunicare: manageri ai celor mai importante agentii de advertising sau PR, directori de comunicare, profesori universitari, analisti politici si jurnalisti de top. Componenta Juriului poate fi vazuta la adresa:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/juriu.html

Premiile puse in joc pentru cele mai bune echipe totalizeaza 4.000 de Euro. Insa cel mai important beneficiu pentru tinerii participanti il reprezinta afirmarea in cadrul unei competitii care, dupa cum afirma Dumitru Bortun, Presedintele Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), reprezinta unul cele mai spectaculoase evenimente ale pietei - prin intentie si consecventa, prin format si anvergura, prin impact si semnificatie.

Metodologia si formatul competitiilor au fost realizate in parteneriat cu: International Advertising Association Romania, Clubul Companiilor de Relatii Publice, Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice si Asociatia ProDemocratia.

Campania de promovare a proiectului ii apartine agentiei Leo Burnett si se va desfasura cu sprijinul partenerilor media: TVR 2, Radio 21, Ziua, Romania Libera, Cariere, 24FUN, Internetcorp, Comunicatedepresa.ro si AdPlayers.ro.

Proiectul este realizat cu sprijinul financiar al: Tuborg, BRD Groupe Societe Generale, Ozone Laboratories si Media Image Group.



Citeste si