20 Aprilie 2007

Arcelor Mittal va avea de anul acesta o marca unica



TBWA a castigat contul international Arcelor Mittal, cel mai mare producator siderurgic din lume, cu o cota de piata de 10% si 320.000 de angajati in 60 de tari. TBWA se va ocupa de comunicare corporatista, contul de creatie al companiei, dar si de ATL, BTL, creative developement si executiile internationale.

Agentia TBWACorporate, agentia de comunicare corporatista a TBWA, a primit primul sau task, mai precis sa supravegheze lansarea brandului Arcelor Mittal, care este planuita pentru luna iunie a acestui an. Viitoarele campanii vor marca inceputul activitatii de advertising a Arcelor Mittal, dupa fuziunea de aproximativ 54 miliarde dolari (26.9 miliarde lire sterline) dintre Arcelor si Mittal, din luna iunie a anului 2006.

Alte responsabilitati ale TBWA sunt dezvoltarea strategiei corporatiste si a creativitatii pentru noul brand in cele 60 de tari unde manufacturierul opereaza. Dintre clientii TBWACorporate fac parte BNP Paribas, Carrefour, Bull, Gemalto, Dexia, MSN, GSK, Unilever.

"Arcelor Mittal se numara deja printre primele 50 de companii din lume, dar este un brand tanar, care se va dezvolta cu o poveste de succes incredibila. Arcelor Mittal intentioneaza sa dezvolte un brand care va aduce valoare companiei, dar si industriei, in totalitatea sa”, a declarat Keith Smith, presedintele TBWAInternational, citat de presa internationala.

Un alt cont castigat, de aeasta data de TBWALondon, este LeapFrog, prin care va dezvolta pozitionarea strategica pe termen lung pentru brandul american de jucatii. Datoria agentiei va fi sa dezvolte gradul de brand awairness pentru noile produse pe care LeapFrog urmeaza sa le lanseze. La ora actuala, contul LeapFrog este detinut de TBWAChiatDay din New York, care se acupa de el din 2006.

TBWALondon este prima agentie desemnata sa se ocupe de contul de advertising al LeapFrog, care valoreaza 2 milioane dolari ( 1 milion lire sterline), din momentul in care brandul s-a lansat in Marea Britanie, in 2000. Retailerul LeapFrog are in portofoliu in Marea Britanie companii precum Early Learning Centre, Argos, Toys 'R' Us, Woolworths si Boots.

"Jucariile pentru copii sunt fie din plastic si tipatoare fie educationale si foarte scumpe. Leapfrog a trecut peste aceste conventii, producand jucarii educative si distractive si suntem incantati sa lucram cu ei”, a precizat Victoria Davies, managing director al TBWALondon.

La inceputul acestui an, TBWA a castigat pitch-ul pentru contul de creatie al Singapore Airlines, cont de aproximativ 60 milioane dolari (30 milioane lire sterline). Agentia a iesit castigatoare dupa a parta runda a licitatiei, concurand alaturi de agentii precum Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BatesAsia, Publicis, DDB si Y&R, dar si cu agentia Batey, care a pierdut controlul brandului pe care l-a sustinut timp de 35 de ani.



Citeste si