7 Februarie 2022

Mindshare își reîmprospătează identitatea vizuală și se repoziționează pe ”Good Growth”



Agenția de media Mindshare, parte a GroupM și WPP, anunță trecerea la o nouă identitate vizuală, ce susține mai clar și mai dinamic noua sa poziționare - Good Growth.

Schimbarea aliniază brandul la direcția strategică anunțată cu câteva luni în urmă și este cea mai recentă etapă în procesul continuu de transformare a businessului.

Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” și „Share” – și folosește un font nou și o paletă de culori împrospătată. Această variantă aduce Mindshare în centrul conversației și transformă logo-ul în ceva mai mult decât o simplă marcă de identificare a sursei mesajului.

Una dintre noutăți este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conținut foto sau video.

Rebrandingulpune accent pe valorile Mindshare: „Speed, Teamwork, Provocation”, menționează reprezentanțiia genției într-un comunicat de presă.

Într-o epocă a transformărilor, flexibilitatea și deschiderea sunt esențiale pentru orice proces de marketing, iar noul logo afirmă clar capacitatea de adaptare Mindshare la orice nouă provocare.

„În viața fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât și își dorește să facă și mai clară poziționarea Mindshare în teritoriul ‘Good growth’. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienții să ajungă la „mințile” oamenilor, dar și despre a împărtăși (to share) și a face lucruri bune – cu și pentru clienții noștri, pentru colegii noștri și pentru societate”, spune Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România.



Citeste si