3 Mai 2007

Dupa 31 de ani, Body Shop vrea campanii de promovare



Dupa 31 de ani de la deschiderea primului magazin, de experienta pe piata, lantul de magazide The Body Shop, aflat de anul trecut in "curtea L'Oreal, isi cauta agentie de creatie, care sa o promoveze.

Miscarea aceasta survine dupa ce retailerul, care nu a fost niciodata promovat, cu exceptia modelului “la raft”, a fost cumparat de L'Oreal, jucatorul numarul unu in sectorul cosmeticelor, pentru suma de aproximativ 940 milioane euro.

Body Shop s-a mandrit mereu cu faptul ca singurele asa zise campanii pe care le-a avut au fost promotii in magazin, promotii carem mergeau pe ideea ca “numai sapte femei din lume arata ca un supermodel”.

In urma achizitiei Body Shop, L'Oreal si-a marit reteaua de distributie cu 2.000 de magazine, situate in peste 15 tari, in acelasi timp consolidandu-si prezenta pe sectorul distributiei.

The Body Shop, fondat de catre Gordon si Anita Roddick, este celebru inca din anul 1976 pentru sapunurile sale de fructe si prin opozitia fata de experimentele pe animale, detinea 2.085 magazine in 54 de tari pe tot globul, in anul 2005, avand o cifra de afaceri de 603 milioane euro la finalul lui 2005.

Principalele piete ale grupului sunt in Marea Britanie si Statele Unite ale Americii. In urma cu doi ani, Body Shop a intrat si in Rusia si Iordania.

The Body Shop si-a facut intrarea pe piata romaneasca in 1999, printr-o franciza cu firma elena Ginko. Actionarii The Body Shop Romania sunt companiile Ginkgo Ltd. din Grecia, cu 60% din capitalul social, si Sarantis Romania, cu 40%.



Citeste si