8 Mai 2007

Media Direction are doi noi print media buyeri in agentie

Agentia Media Direction are doi print media buyeri in echipa, Marina Miroiu si Iulia Tomescu, informeaza un comunicat al Media Direction.

Iulia Tomescu (32 de ani) completeaza fortele departamentului de Print Buying al Media Direction si are ca principal rol coordonarea activitatilor pe segmentul de presa locala si periodica. La randul sau, Iulia are o experienta de 10 ani in domeniu si a lucrat in departamentele de vanzari de la Evenimentul Zilei (Ringier), Bussines Media Group si Mediafax.

Iulia vorbeste fluent doua limbi straine (engleza si spaniola) si a absolvit Facultatea de Psihologie si Sociologie din cadrul Universitatii Spiru Haret. Printre hobby-urile ei se numara fotografia, muzica, sportul si calatoriile.

Marina Miroiu (27 de ani) se alatura Media Direction in calitate de print media buyer, rol in care va coordona toate activitatiile de buying de presa.

Marina consolideaza departamentul de Buying al Media Direction, avand o experienta de peste 10 ani in mass-media si coordonand anterior activitati si echipe de vanzari de la trusturi de presa precum Ringier Romania, Adevarul S.A. sau Grupul de Presa Roman. Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Marina urmeaza in prezent un masterat in Marketing Strategic la Academia de Studii Economice si vorbeste fluent engleza, franceza si germana. In timpul liber, Marinei ii place sa calatoreasca si sa isi aprofundeze cunostintele de administrare a afacerilor, domeniu de care este pasionata.

Agentia Media Direction are aproximativ 40 si clienti ca Pepsi, StarFoods, Masterfoods, Scandia, Vel Pitar, Anchor Group, Nissan, Dacia si altii.



Citeste si