13 Octombrie 2022

Netflix introduce de luna viitoare un abonament mai ieftin, dar cu reclame în timpul filmelor



Netflix a declarat că va introduce un plan de streaming cu reclame pentru aproximativ 7 dolari pe lună din luna noiembrie. Mișcarea este menită să atragă noi abonați după ce compania a pierdut clienți în prima jumătate a anului, notează Reuters.

Costul de 6,99 dolari pentru planul "Basic with Ads" este cu 3 dolari mai mic decât cel mai ieftin abonament Netflix fără reclame. Noua opțiune va fi lansată în 12 țări, inclusiv în Statele Unite, Brazilia, Germania, Japonia și Coreea.

Abonații la acest plan vor vedea aproximativ patru până la cinci minute de publicitate pe oră, a precizat Netflix. Filmele nou lansate vor avea publicitate limitată pentru a păstra experiența cinematografică.

Aproximativ 5% până la 10% din programele Netflix nu vor fi disponibile pe alternativa cu suport publicitar, din cauza restricțiilor de licență, a declarat Greg Peters, directorul de operațiuni al Netflix.

Timp de ani de zile, directorii Netflix s-au opus categoric adăugării de reclame la serviciul lor. Aceștia au anunțat că s-au răzgândit în aprilie, când compania a uimit Wall Street prin scăderea numărului de abonați în primul trimestru și a prezis alte pierderi de abonați.

"Noi, la Netflix, avem în față o oportunitate uriașă de a ne crește unitatea și de a atrage mai mulți abonați. Iar o parte din acest lucru constă în a avea o gamă largă de planuri tarifare", a declarat Peters joi.



Citeste si