22 Mai 2007

Friends a realizat pro-bono campania pentru Salvati Delta

Friends Advertising, agentia bucuresteana al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului, ia partea pestilor si a altor vietuitoare din Delta Dunarii printr-o campanie pro-bono pentru organizatia Salvati Delta

Vizualul propus de Friends infatiseaza o canadiana “de camuflaj”, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.

“Cu cei de la Friends am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor. Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare”, declara Dragos Bucurenci, director executiv Salvati Delta.

Friends Advertising a fost infiintata la inceputul anului 2003 in jurul echipei creative Bojan Spasic – Sorin Tranca. In prezent portofoliul Friends cuprinde peste 15 clienti, printre care: Unilever (cu proiecte pentru brandurile Sunsilk, Dero, Omo, Dove, Rexona si Trade Marketing), Canon Photo-Video CEE (cont regional in 16 tari Central si Est-Europene), TINA R, Medrom, Ivatherm, Intersnack, Euro 26, Gealan, Siemens Romania, Fundatia Copii Sanatosi, Porsche Bucuresti Vest 2, Valrom, Eclipse Sat Londra, Fan Courier, European Drinks, Tiriac Imobiliare, Adama, CEG Imobiliare.



Citeste si