23 Mai 2007

Yahoo si Eurosport ataca nisa site-urilor de sport



Motorul de cautare pe internet Yahoo a lansat impreuna cu postul de televiziune Eurosport o serie de site-uri dedicate informatiilor sportive si comunitatii din jurul acestora. Site-urile vor combina continutul si editorialele sportive ale Eurosport cu platforma sociala a Yahoo.

Astfel, siteurile co-brandate uk.eurosport.yahoo.com, de.eurosport.yahoo.com, es.eurosport.yahoo.com si it.eurosport.yahoo.com vor acoperi informatiile care provin din tari ca Irlanda, Germania, Spania, Italia si Marea Britanie. Franta nu a fost inclusa pe harta initiala a lansarii site-urilor, fiind considerata o varianta buna pentru viitor.

Cele doua companii estimeaza ca site-urile vor atrage un numar mare de investitori in publicitate, care sa promoveze produse dedicate fanilor sportului.

Nolie site-uri vor fi promovate pana in luna septembrie, atat pe canalele Eurosport, cat si pe site-urile Yahoo. Campania va incepe cu componenta de teasing urmata de promotii care urmaresc atragerea unui public fidel, care sa viziteze site-ul inca din in ziua lansarii.



Citeste si