24 Mai 2007

CNN vrea o mai buna vizibilitate in online



Internet Broadcasting Systems, producator de website-uri pentru televiziuni locale, s-a asociat cu CNN cu scopul de a-si intari pozitia pe piata de publicitate online, dominata in prezent de Yahoo! Si Google, relateaza presa internationala.

IBS, care detine mai mult de 70 de site-uri de televiziune in Statele Unite, va publica stiri locale pe CNN.com, principalul website al companiei CNN. Utilizatorii CNN.com vor putea accesa link-uri spre site-urile de televiziune locala, detinute de Internet Broadcasting Systems. In schimb, CNN va publica stiri cu acoperire nationala si internationala pe fiecare dintre site-urile IBS.

Acest schimb bidirectional va fi valabil si pentru anunturile publicitare ale celor doua companii. In acest fel, atat CNN, cat si Internet Broadcasting Systems isi vor mari vizibilitatea si profiturile pe piata de publicitate online.

Publicitatea online in Statele Unite s-a dezvoltat cu cate 30 de procente anual, in ultimii trei ani si se asteapta o noua crestere, intre 10 si 26%, pentru anul 2007, conform unui studiu efectuat de eMarketer. Anul trecut, valoarea pietei de publicitate online a atins 17 miliarde de dolari.



Citeste si