5 Iunie 2007

UPC prezinta noua sa pozitionare de brand si identitate



Pentru prima data in Romania, un operator alternativ de telefonie lanseaza convorbiri nelimitate in orice retea de telefonie fixa

UPC Romania trece printr-un proces de rebranding ce va determina o schimbare majora in activitatea companiei. Compania are o noua pozitionare de brand si o noua identitate, mai proaspata, mai dinamica, mai surprinzatoare.

“UPC se schimba, se dezvolta, evolueaza. Brandul UPC aduce oamenii impreuna si le vorbeste tuturor simplu si deschis. Vrem ca toata lumea sa tina pasul cu noi si sa se poata bucura de avantajele tehnologiei, prin apartenenta la o comunitate globala, care impartaseste valori si idei familiare tuturor. Tehnologia, oricat de sofisticata ar fi, are ca scop final sa ne ajute sa traim mai bine, sa fim mai aproape de cei pe care ii iubim, sa descoperim lumea plina de diversitate si culoare din jurul nostru”, a declarat Richard Anderson, CEO UPC Romania.

Deoarece UPC isi propune ca de acum inainte sa utilizeze tehnologia nu ca pe un scop in sine, ci ca pe un mijloc prin care oamenii sa comunice mai bine, a redefinit principalele valori prin care se identifica brandul UPC: simplitatea, caldura umana, apartenenta,

Noua sigla include un simbol grafic, mugurele UPC, simbol al innoirii, al energiei si al prospetimii, un indemn la joaca si deschidere catre lucruri noi. Prin lansarea noului brand, UPC isi doreste sa le vorbeasca oamenilor despre beneficiile pe care le aduc serviciile companiei, vietii lor.

Incepand din aceasta luna, clientii UPC au convorbiri gratuite, nelimitat catre orice retea fixa nationala. Astfel, clientii care au pachetul de telefonie Ultra vorbesc gratuit si nelimitat, la orice ora, atat in reteaua UPC, cat si in orice retea fixa nationala. Clientii care au pachetul Plus au convorbiri gratuite, nelimitat, oricand, in reteaua UPC, si catre alte retele fixe, in afara orelor de varf.

„UPC este primul operator alternativ de telefonie care ofera, gratuit, minute catre orice alta retea fixa nationala. De astazi, clientii nostri au liber la fix!”, a mai precizat Richard Anderson, CEO
UPC Romania.

Compania a lansat recent pachetele Activ si Familia, prin care ofera internet de mare viteza si telefonie fixa digitala, la pachet, la preturi atractive.



Citeste si