15 Iunie 2023

Primăria condusă de Radu Mihaiu face licitație pentru un brand al sectorului 2. ”Dezvoltare, evoluţie, modernizare, progres, civilizaţie”



Primăria Sectorului 2 anunţă pe SEAP licitaţie pentru servicii de consultanţă în vederea realizării brandingului de sector, la o valoare estimată de 259.500 de lei.

"Obiectul achiziţiei este realizarea brandingului de sector, concretizat în concept, execuţie, implementare, brandbook şi ghid de comunicare publică. 3 propuneri de: concept, poveste de brand, tagline, esenţă, concretizate şi în logo design; dezvoltare brandbook. Un concept 'umbrelă', care să nască o poveste de brand aspiraţională, în concordanţă cu: strategia de dezvoltare a Sectorului 2, cu tendinţele europene din marile capitale, să răspundă nevoilor actuale şi dorinţelor prioritare ale locuitorilor din Sectorul 2; abordare aspiraţională, cu perspectivă spre dezvoltare, evoluţie, modernizare, progres, civilizaţie. O abordare inclusivă, care ia în calcul diversitatea sectorului şi toate categoriile de populaţie", prevede anunţul.

Manualul de brand va include regulile de utilizare a logo-ului, paleta de culori, familia de fonturi, stilul imaginilor, reguli de comunicare (tonul vocii). Conceptul de brand (povestea, valorile, logo design etc.) va fi unic pentru sector, fiind aplicabil atât primăriei, cât şi tuturor instituţiilor din subordinea Consiliului Local.

În vedere atribuirii ofertelor, componenta financiară va reprezenta 40%, experienţa similară 20%, demonstrarea unei metodologii adecvate de implementare a contractului 10%, iar cele trei propuneri de concept (poveste de brand, tagline, esenţă, logo design) 30%.

Operatorii economici trebuie să facă dovada că în ultimii trei ani au prestat servicii similare, în valoare cumulată de cel puţin 259.500 lei, fără TVA, la nivelul a maxim trei contracte.

Licitaţia se desfăşoară prin procedură simplificată, iar termenul limită pentru primirea ofertelor este 29 iunie.



Citeste si