6 Iunie 2007

Papaya va gestiona campania de informare a pensiilor private

Firma care va gestiona campania publica de informare privind aderarea la sistumul de pensii private, Papaya Advertising, ar putea semna in aceasta saptamana contractul cu Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP), a spus presedintele institutiei, Mircea Oancea.

"Saptamana aceasta ar putea fi semnat contractul cu firma care va gestiona campania de publicitate privind aderarea la sistemul de pensii private, campanie ce va demara la data de 1 iulie", a spus presedintele CSSPP.

Papaya a fost selectata de Ministerul Muncii, in urma unei licitatii, sa gestioneze aceasta campanie de publicitate, a mentionat Oancea.

"Campania publica de informare initiata de guvern se va desfasura pe o perioada de un an si va fi reluata in conditiile in care vom dispune de finantare", a mentionat Oancea.

El a precizat ca pentru desfasurarea acestei campanii, exista o intelegere cu televiziunea si radioul public, urmand ca informarea despre pensii private sa se faca si prin posta, insa aceasta modalitate de promovare este foarte costisitoare. Oancea a mai spus ca CSSPP cauta fonduri suplimentare pentru promovarea pensiilor private.

"Suntem convinsi ca la finalul perioadei de promovare, sistemul de pensii private va avea un grad de cunoastere mai ridicat decat in prezent", a mai spus Oancea, care a adaugat ca in urma sondajului efectuat de CSSPP, doar 60% din cei chestionati au auzit de pensii private.

Papaya Advertising este o agentie de publicitate infiintata in 2002, care numara in portofoliu clienti precum BCR Asigurari, Alexandrion, British Council si Comitetul Olimpic Roman.



Citeste si