12 Septembrie 2023

Studiu: Publicitatea pe TikTok captează cel mai mult atenția, dar YouTube este considerat ”de încredere”



TikTok a fost ales de public drept platforma numărul pentru ad equity printre platformele video globale în raportul anual Media Reactions realizat de Kantar, un clasament global al canalelor și brandurilor media. De cealaltă parte, YouTube este considerată cea mai ”de încredere” platformă pentru publicitate.

Ad equity măsoară atitudinile pe care consumatorii le au față de experiența publicitară pe diferite platforme media. Un ad equity mai mare generează rezultate mai bune ale campaniilor pentru branduri.

De asemenea, conform raportului, TikTok a fost clasată pe locul 1 în ceea ce privește captarea atenției atât pentru consumatori, cât și pentru marketeri. Pe locul al doilea în topul captării atenției se află Instagram, în vreme ce pe a treiea pozție a urcat Amazon.

În ceea ce privește cele mai de încredere platforme pentru difuzarea publicității, YouTube ocupă primul loc, urmat de Google și Instagram.

Raportul Media Reactions din acest an are la bază peste 15.500 de interviuri cu consumatori și 850 de interviuri cu senior marketeri, acoperind aproximativ 330 de branduri din 23 de piețe.

Raportul complet poate fi descărcat la acest LINK.



Citeste si