13 Mai 2005

nţelegi mai mult noua campanie Cotidianul, realizată de McCann

McCann/Creative Services a creat noua campanie de imagine pentru Cotidianul. Lansată sub sloganul nţelegi mai mult, campania cuprinde trei execuţii TV Poetul, Politicianul şi Omul de afaceri ce vor rula pe Realitatea TV, Prima TV, TVR1, Pro Cinema, National Geographic şi Discovery Channel, spot radio, on-line şi machete de presă. Implementarea campaniei este susţinută de BTL şi outdoor.

Alexandru Dumitrescu, head of copy McCann/ Creative Services: Nu a fost uşor să ajungem la platforma "nţelegi mai mult". La nceput, noi percepeam "Cotidianul" ntr-un fel, cei care-l realizează, privind din interior, aveau cu totul altă opinie despre cum ar trebui poziţionat. Am avut discuţii aprinse, dar cred că rezultatul reflectă perfect strategia editorială. ntr-adevăr, "Cotidianul" nu se repede să ţi ofere ştirea-bombă n primul minut şi să te intoxice cu detalii inutile. Oamenii de la acest ziar adună toate informaţiile relevante despre eveniment, le filtrează şi le sintetizează, oferindu-ţi apoi un tablou complet al situaţiei. Ideea creativă ilustrează această strategie: cititorii de Cotidianul nţeleg mai mult şi, n consecinţă, ei nu pot fi păcăliţi. Pentru ei, orice discurs manipulativ e foarte transparent, ei pot citi printre rnduri. n aceeaşi linie, "definiţiile de dicţionar" din lucrările de print reflectă adevăratul sens al lucrurilor, aşa cum l percepe un cititor al ziarului.

Doru Buşcu - director editorial Cotidianul: "Produsele de presa scrisă şi mai ales cotidienele sunt extrem de greu de comunicat prin advertising, beneficiile fiind dificil de redat spectaculos şi corect, n acelaşi timp. Din punctul acesta de vedere, Cotidianul este un ziar foarte greu de nghesuit n 30 de secunde. Mie imi trebuie o oră să vă povestesc ct de bun e ziarul.

Campania de presă este dezvoltată n jurul a două concepte demistificare şi dicţionarul, primul cu trei execuţii şi cel de-al doilea cuprinznd termeni diferiţi (n funcţie de specificul publicaţiei) cărora li se dă o explicaţie, gen dicţionar, n spiritul lui nţelegi mai mult... Machetele de presă vor apărea n: Academia Caţavencu, Gazeta Sporturilor, B-24-FUN, Săptămna financiară, Banii Noştri, Biz, Business Review, Tabu, Cosmopolitan, Superbebe, Ghidul HBO, National Geographic, Class, Stuff, Auto Motor şi Sport, CHIP, FHM, Mens Health, Idei n dialog, Aventuri la pescuit, Bucătăria pentru toţi.

Din partea McCann, echipa implicată n realizarea campaniei a fost compusă din: Adrian Boţan Creative Director, Alexandru Dumitrescu Head of Copy, Gabriela Alexandrescu Account Executive, Andrei Tripşa şi Raluca Negoiţă Art Directors, Constantin Milu şi Maria Manolescu Copywriters, Tiberiu Munteanu Audio-Video Production Manager, Răzvan Alexandru Audio-Video Producer.

Echipa Cotidianul: Doru Buşcu director editorial Cotidianul, Sorin Axinte Marketing Director Grup Caţavencu, Roxana Bodea Promotion Manager Grup Caţavencu, Laura Ivăncioiu Ioniţă PR & Events Manager Grup Caţavencu, Madalina Ionescu PR & Events Coordinator Grup Caţavencu, Livia Moisii Brand Manager Cotidianul, Antoaneta Opris PR Coordinator Cotidianul.



Citeste si