22 Iunie 2007

GMP, a doua agentie romaneasca premiata la Cannes

O alta agentie romaneasca castiga un premiu de creatie la cel mai important festival de publicitate din lume

Dupa premiile pentru cinematografie de la Cannes, Romania este iar in centru atentiei, de data aceasta pentru primele premii obtinute la Cannes Lions, atat pentru media cat si pentru creatie.

Agentia GMP a castigat primul premiu de creatie obtinut vreodata de o agentie din Romania, Bronz Lion Press pentru campania de print “Biletul”, realizata pentru clientul Carpalat, brand Mandra. Lucrarea a fost inscrisa in categoria “presa”, unde a concurat cu alte 7 000 de lucrari din toata lumea, din care au fost premiate doar 72 (36 bronz, 24 argint si 12 aur).

Din Romania au fost inscrise 43 lucrari de la 13 agentii (3 locale si 10 internationale), iar singura agentie de creatie care a ajuns pe podiumul de la Cannes este o agentie independenta.

“Daca esti un publicitar ambitios, visezi la Cannes. GMP a castigat primul Cannes Lion de creatie din istoria Romaniei. Este un exemplu de cat de ambitiosi pot fi publicitarii romani, in special cei din GMP. Felicitari echipei si clientului!”, a spus Oliver Kapusta, Creative Director GMP.

“Lucrarea premiata s-a remarcat printr-un mix inteligent si surprinzator dintre media neconventionala si prezentarea beneficiilor produsului. Un mesaj cu un scris apasat, care se regasea pe toate paginile unei reviste, dramatiza efectele consumului de lapte Mandra, care “te face mai puternic”. Executia creativa inedita atragea atentia si transmitea mesajul intr-un mod foarte clar” a continuat el.

“Acest premiu este rezultatul muncii de echipa de 2 ani de cand lucram pentru brandul Mandra. Sunt fericit ca un brand regional, din Sibiu, este unul dintre cele mai premiate branduri la nivel international. Dragi colegi si fosti colegi, va multumesc. Sper ca Romania sa mai ia un premiu la TV, unde MTV-ul semnat de McCann este favorit. Felicitari Starcom pentru premiul de la media. Hai Romania!”, a spus Felix Tataru, Director General GMP.

Echipa GMP care a lucrat la proiect a fost formata din: Oliver Kapusta, Emilian Arsenoaiei - Creative Directors; Theodor Sandu - Art Director; Mihai Botarel - Copywriter; Mirela Angelescu - Client Service Director; Teodor Cucu – Strategic Planner; Media Spoon – Claudia Chirilescu.

“Biletul” a mai castigat premii la Golden Drum, Golden Hammer, AdPrint si Eurobest.
GMP este una dintre cele mai importante agentii independente din Romania. Agentia are in portofoliu un numar important de clienti si branduri printre care se numara: A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Unilever, Ursus Breweries – Timisoreana, Toyota, SECS. In ultima perioada, agentia a primit recunoastere nationala si internationala la Festivaluri precum Eurobest, Epica, Goldendrum, AdPrint, Golden Hummer, EFFIE, Ad’Or dar si Agentia de PR a anului la Romanian PR Award.



Citeste si