26 Iunie 2007

Yahoo isi reorganizeaza sistemul publicitar

Yahoo isi revizuieste sistemul de publicitate in SUA, in incercarea de a-si revitaliza afacerea, anunta BBC.

Compania isi va imbina serviciile publicitare de display si cautare pe internet, pentru o mai buna functionabilitate. Serviciul combinat va vinde anunturi publicitare sub diferite formate si va contribui considerabil la cresterea veniturilor companiei, care are ca principala sursa de finantare publicitatea.

Conducerea Yahoo vrea sa se axeze pe sistemul publicitar pe mai multe platforme, combinand spoturi video cu bannere traditionale si cu optiunea de cautare pe internet. "Combinate, cele doua sisteme de operatiuni vor da rezultate mult mai bune decat ar fi reusit separat", a declarat Gregory Coleman, vicepresedinte executiv pentru vanzari globale.

Ca urmare a acestei miscari in sistemul de publicitate, directorul de vanzari in SUA al companiei Yahoo, Wenda Harris Millard, va demisiona. Noua functie combinata de advertising va fi condusa de directorul executiv David Karnstedt.

Demisia lui Millard nu este singulara la varful gigantului Yahoo. Cu o saptamana in urma, seful Yahoo, Terry Siemel, a demisionat in urma rezultatelor slabe inregistrate de companie. El a fost inlocuit cu Jerry Young, co-fondatorul Yahoo.

Compania care numara peste 500 de milioane de utilizatori in toata lumea trece printr-o perioada dificila. Yahoo a pierdut din teren in fata liderului Google si a reactionat intarziat in fata afluxului de popularitate inregistrat de site-urile de retele sociale. Compania a suferit o scadere drastica a profiturilor in primul trimestru al acestui an si a declarat ca incasarile slabe din publicitate vor afecta si rezultatele financiare ale celui de-al doilea semestru.



Citeste si