27 Iunie 2007

Deal in outdoor: Clear Channel a cumparat Klass Advertising



Grupul american de advertising Clear Channel Outdoor a achizitionat un pachet de 51% din compania Klass Advertising, jucator cu venituri anuale de peste 4 mil. euro ce activeaza pe piata romaneasca de outdoor

Potrivit unor estimari Wall-Street, valoarea de piata a companiei Klass Advertising se apropie de 10 milioane euro.

Clear Channel Outdoord a inregistrat anul trecut venituri de 2,9 miliarde de dolari, pentru aceeasi perioada Klass Advertising raportand un profit de 1,5 mil. euro si o cifra de afaceri de 4,4 milioane euro.

“Am cautat un investitor strategic international care sa ne duca afacerea in stadiul urmator de dezvoltare. Prin unirea fortelor cu cei de la Clear Channel Outdoor, am gasit combinatia ideala a unui sistem de management descentralizat dublat de experienta unui lider international”, a declarat Florin Gindila, director general al companiei Klass Advertising si unul dintre actionari.

Ceilalti trei actionari ai companiei romanesti sunt Parlog Radu, Parlog Ileana si Mihai Gabriel.

“Aceasta tranzactie este un pas important pentru noi in dezvoltarea grupului in regiune. Cautam sa ne dezvoltam puternic pe piata romaneasca de outdoor”, a declarat Rickard Hedlund, director executiv in regiune pentru Clear Channel.

Pe baza cresterii inregistrate de PIB, dar si a investitiilor straine, publicitatea outdoor in Romania a ajuns la 32 milioane euro, pentru 2007 fiind estimata o crestere de 40%.

Piata de outdoor din Romania a inregistrat in ultimii ani un ritm de crestere constanta. Ultima tranzactie de pe aceasta piata a fost achizitia Efect Media de catre Multireklam, cel mai mare jucator de pe piata outdoor din Ungaria, in aceasta vara.



Citeste si