28 Februarie 2024

SkyShowtime scumpește cu 50% abonamentele și lansează abonamentul cu filme ce conțin reclame



SkyShowtime, cel mai recent serviciu de streaming care intră pe piața din România, și-a anunțat clienții români că va scumpi abonamentele, prețul abonamentului de bază urmând să urce cu aproximativ 50%. De asemenea, SkyShowtime va lansa și un abonament mai ieftin, dar care va include difuzarea unor reclame în timpul filmelor vizionate.

După 22 aprilie 2024, abonamentul de bază (fără reclame) se va numi Standard Plus și va costa 5,99 euro pe lună, comparativ cu 3,99 euro pe lună – în prezent. Cei care și-au făcut abonament la SkyShowtime în momentul lansării platformei în România, și care plătesc în prezent 1,99 euro pe lună datorită unui discount pe viață, vor plăti 2,99% începând cu 22 aprilie 2024.

De asemenea, abonamentul anual SkyShowtime, care în prezent costă 30,99 euro/lună (echivalentul a 2,59 euro/lună), va avea un preț de 46,99 euro/lună (echivalentul a 3,91 euro/lună).

”Scopul nostru a fost întotdeauna să oferim o experiență premium la un preț avantajos. În acest context, oferim din ce în ce mai mult conținut de calitate superioară prin platforma noastră, inclusiv mai multe filme de mare succes, direct din cinematografe, dar și mai multe seriale noi și exclusive. De asemenea, oferim o listă din ce în ce mai mare de titluri SkyShowtime Originals, inclusiv locale”, își explică SkyShowtime decizia, într-un mail adresat abonaților.

SkyShowtime este un joint venture format din Comcast și Paramount Global. Serviciul de streaming s-a lansat în februarie anul trecut în Albania, Republica Cehă, Ungaria, Kosovo, Macedonia de Nord, Polonia, România și Slovacia.



Citeste si