25 Iulie 2007

McCann castiga contul de creatie al BRD

Agentia McCann Erickson a castigat, in urma unui pitch, contul de strategie si creatie al BRD, membra a grupului Societe Generale.

Unul din obiectivele colaborarii este dezvoltarea unei strategii de comunicare pe termen mediu-lung care sa fie coerenta, relevanta si diferentiatoare. Totodata, challenge-ul a fost sa se gaseasca si formula cea mai potrivita de a introduce in piata oferta fondului de pensii, administrat de o societate membra a grupului Societe Generale.

“Imi pare bine ca am castigat aceasta licitatie cu idei pe care am fi foarte bucurosi sa le punem in practica oricand. N-am avut idei “de umplutura” menite sa faca un numar rotund, am avut numai rute creative in care am crezut cu adevarat. Cei de la BRD au fost foarte deschisi si am simtit din primul moment acea “chimie” care e premisa de baza a oricarei relatii agentie-client.” spune Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann Erickson.

“A fost interesant la BRD. Lucrand deja pe categorie, stiam ca peisajul bancar era supra-aglomerat la nivel de comunicare, dar tot mai putin relevant pentru ca diferentierea intre banci, produse bancare si beneficii pentru consumator era din ce in ce mai anevoioasa. Noi am plecat de la premisa ca se jongleaza atat de mult cu valorile categoriei, incat acestea au devenit demonetizate. Esentialul a fost sa incercam sa vedem padurea din spatele copacilor: adica sa lucram pe nevoile fundamentale ale categoriei si sa nu cadem in pacatul “tonalitatii bancare”, care e fie supra-puerilizata ca sa nu fie scary, fie plina de clisee corporatiste”, spune Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann Erickson.

Aceasta adauga ca “Am ales sa mergem pe ceva simplu, care conteaza pentru consumator dincolo de diferentele de 0.00003% la comisionul de returnare: simplificarea relatiei banca-persoana. Spre norocul nostru, acesta era si obiectivul de business al clientului si a fost si o directie pe care colegii de la creatie au putut broda in voie.”

Daniela Knecht, Deputy Managing Director, McCann Erickson, completeaza: “Suntem mandri ca am castigat contul BRD. inca de la prima intalnire, am simtit o legatura puternica, care s-a dovedit sa se imbunatateasca de-a lungul procesului. Suntem convinsi ca acest parteneriat va fi unul de termen lung si plin de succese.”



Citeste si