20 August 2007

WPP - crestere a profitului operational de 6% in primul semestru

WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, prezent si in Romania, a inregistrat o crestere a profitului operational de 6% in primul semestru al acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut

Valoarea profitului operational in prima jumatate a anului a ajuns la 338 de milioane de lire sterline (aproape 566 de milioane de euro).

Cifra de afaceri a grupului a crescut cu 5% in primul semestru al anului, fata de aceeasi perioada a anului trecut, si a ajuns la valoarea de aproximativ 15 de miliarde de lire sterline (peste 22 de miliarde de euro).

Potrivit raportului financiar, veniturile grupului WPP au crescut cu 2% in prima jumatate a acestui an, fata de aceeasi perioada a anului trecut, si au ajuns la valoarea de aproximativ 2,9 miliarde de lire sterline (peste 4,3 miliarde de euro).

WPP este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume care activeaza in 106 tari. Grupul detine, printre altele, compania de cercetare AGB Nielsen Media Research si retelele de publicitate Mediaedge:cia, Ogilvy & Mather Worldwide si Grey Worldwide, care sunt prezente si in Romania. WPP numara printre clienti companiile Orange, Vodafone si France Telecom.



Citeste si