31 August 2007

4 ACE-pr&publicity mizeaza pe afaceri de 1 mil. de euro in 2007

Aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, alinierea serviciilor de PR oferite la standardele internationale, alaturi de imbunatatirea performantei echipei de lucru sunt factorii care au contribuit la cresterea profitabila a agentiei 4 ACE inca de la inceputul acestui an.

4 ACE-pr&publicity a raportat in primul semestru al anului 2007 o cifra de afaceri de 420.000 de euro, iar pentru intregul an, estimeaza ca aceasta se va ridica la valoarea de 1 milion de euro, ceea ce reprezinta o crestere de peste 300%, comparativ cu rezultatele inregistrate in anul 2006.

Cresterea spectaculoasa a cifrei de afaceri 4 ACE se datoreaza extinderii serviciilor oferite de agentie, in perspectiva aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, fapt care a conditionat imbunatatirea si diversificarea serviciilor de relatii publice pe piata din Romania si, in acelasi timp, cresterea numarului de solicitari privind acest tip de servicii din partea clientilor locali si internationali.

Potrivit oficialilor companiei, 4 ACE a pregatit acest moment inca din 2005, cand a devenit membru fondator al retelei internationale de PR – PR Network. Totodata, agentia a intreprins mai multe actiuni in vederea crearii unor pachete de servicii aliniate la standardele internationale, precum infiintarea primei divizii specializate de publicity din Romania sau crearea unor proceduri de lucru la nivel european.

„Anul 2007 reprezinta materializarea eforturilor depuse de agentia 4 ACE, timp de 4 ani, in scopul dezvoltarii unor servicii performante, aliniate la standarde europene. Cresterea agentiei de-a lungul anilor a fost una controlata si stabila. Dupa 2007 ne propunem revenirea la aceasta crestere constanta, cu scopul intaririi agentiei si a imbunatatirii permanente a calitatii serviciilor”, declara Elena Olteanu General Manager 4 ACE-pr&publicity.

In prezent, 4 ACE-pr&publicity se afla in topul agentiilor de relatii publice din Romania, aflandu-se intr-un ritm accelerat de dezvoltare. Pentru anul 2008, agentia isi propune cresterea cu 50% a cifrei de afaceri.



Citeste si