6 Septembrie 2007

badcat_ este noua agentie a InterContinental Bucuresti

badcat_ a castigat contul InterContinental in urma pitch-ului desfasurat in luna august, la care au participat cinci agentii.

La inceputul anului 2007, badcat_ castigase un alt cont important, si anume Jolidon, cu toate marcile din portofoliul grupului. Tot anul acesta, in “CV-ul” badcat_ au mai intrat marci precum Souplesse si Arabesque. Clientul InterContinental vine astfel sa confirme ascensiunea rapida a agentiei si stabilirea ei in prima divizie a advertisingului autohton.

Echipa care a lucrat la proiectul InterContinental a fost formata din: Gabriel Branescu – Creative Director
Eliza Marin – Senior Art Director , Alexandru Nemerovschi-Voicescu – Senior Copywriter , Silvia Gheorghita – Client Service Director si Andrei Tanase – Strategic Planner.

badcat_ este o agentie independenta, infiintata la sfarsitul anului 2005. Serviciile oferite de agentie includ branding, advertising, packaging si media relations.

Experienta membrilor fondatori in agentii multinationale precum Ogilvy, DDB sau TBWA, alaturi de cea acumulata in contactul cu cele peste 30 de branduri cu care agentia a lucrat de la infiintare, garanteaza profesionalismul acesteia. badcat_, alaturi de clientii sai, a construit si lansat cu succes marci precum Pipper Jeans, Souplesse, Environsafe, Moara cu Dor sau Latteco si a asigurat rebrandingul American Technology Group, Top HoReCa sau Darian. Tot printre clientii badcat_ se numara si alte nume prestigioase, precum Petrom sau BBC TopGear.



Citeste si