26 Octombrie 2007

WPP isi adauga in portofoliu o noua agentie media



Pentru a doua oara in ultimele sase saptamani, compania media WPP Group a achizitionat inca o agentie media interactiva, Blast Radius, ca parte a strategiei sale de a-si intregi portofoliul, enunta International Herald Tribune.

WPP a cumparat recent Blast Radius, o agentie media din Vancover, British Columbia, cu birouri prezente in Amsterdam, Londra, New Rork, San Francisco si Toronto. Suma tranzactiei nu a fost deconspirata la momentul de fata. Agentia este considerata ca un promoter al miscarii de socializare online (social networking), cum sunt platformele Facebook sau MySpace.

Blast Radius se va alia agentiei Wunderman, specializata in marketing direct si relational si parte a Young & Rubicam Brands, una din cele mai mari divizii controlate de WPP. Achizitia nu va afecta structura organizatorica a agentiei Blast Radius.

Wunderman a achizitionat in acest an doua agentii specializate in digital, Aqua Online din Africa de Sud si These Days din Belgia, dar si participantii in compania americana DataCore Marketing. Mai mult, recentele achizitii digitale ale WPP include Schematic, o agentie interactiva din Los angeles si 24/7 Real Media, pentru care WPP a oferit 649 milioane de dolari.

Agentia Blast Radius a fost infiintata in 1997 si lucreaza pentru marketeri importanti ca Nike, Starbucks si Whirlpool. Anul trecut, Blast Radius a cumulat venituri de 43,2 milioane de dolari.

Grupul WPP este unul din liderii mondiali ai agentiilor de comunicatii media. Printre brand-urile sale se numara JWT, Ogilvy&Mather Worldwide, Y&R, Grey Worlwide, MindShare, MediaCom, Mediaedge:cia, Millward Brown, Wunderman, OgilvyOne Worlwide si Ogilvy Public Relations Worlwide etc.



Citeste si