26 Octombrie 2007

Graffiti BBDO exporta creatie pentru GE Money Cehia

Graffiti BBDO a realizat conceptul creativ pentru cea mai noua campanie de print a GE Money Cehia, anunta compania, printr-un comunicat de presa.

“Ian Forrest, Chief Marketing Officer GE Money Cehia, care a asistat la prima prezentare a pitch-ului din Romania, a fost placut surprins de propunerile noastre si ne-a rugat sa-l ajutam cu o solutie pentru o campanie de print pe care urmau sa o dezvolte. Genul brief pe servetel. Am luat brieful si a doua zi i-am aratat doua propuneri din care a ales in aceeasi intalnire una dintre ele. Campania a fost apoi produsa de Mark BBDO Cehia. A fost fara indoiala cel mai scurt proces la care am participat, de la brief la aprobare”, povesteste Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO.

Campania castigatoare are la baza o idee foarte simpla - la GE Money obtii banii atat de repede, incat lucrurile pe care ti le doresti sunt deja ale tale. Conceptul este exprimat prin headline-ul “Consider it yours” si prin vizualuri in care oamenii se comporta in magazin ca si acasa.

Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la dezvoltarea campaniei pentru GE Money Cehia este formata din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director.

Graffiti BBDO este parte a BBDO Worldwide din 1992, oferind servicii specializate de brand management si creatie. Printre clientii agentiei se numara companii de renume: Automobile Dacia, Allianz-Tiriac, Elite, Mars, PepsiCo, Scandia, Tuborg, Wrigley. Fiind prezenta constant la varful clasamentelor de profil din Romania, Graffiti BBDO a castigat in ultimii 5 ani peste 45 de premii, dintre care cele mai importante fiind cele de la Effie Awards, Epica, Golden Drum, New York Festivals.



Citeste si