13 Noiembrie 2007

Cum sa faci event planning de jumatate de milion de euro

In urma cu aproape doi ani, doua prietene, o economista si o PR-ista, puneau bazele unei agentii de event planning. Dupa cateva luni, li s-a alaturat si un jurnalist de business. Astazi, Evensys este lider pe piata evenimentelor de marketing si comunicare si se afla in top 3 din punctul de vedere al numarului de evenimente organizate, cu afaceri ce tintesc 500.000 de euro pentru sfarsitul anului.

Piata autohtona a organizarii de evenimente este una extrem de dinamica, ce a cunoscut o crestere sustinuta in ultimii cinci-sase ani. Conferintele, seminariile si training-urile devin tot mai dese, mai nisate, cu vorbitori din ce in ce mai elitisti si organizatori tot mai atenti. Nisarea este si cartea pe care mizeaza Evensys, fapt demonstrat si de ultimele evenimente din portofoliul agentiei.

“Avantajul nostru a fost ca ne-am concentrat si pe segmente de nisa, neexploatate pana acum. Astfel, evenimente precum Toolbox|Shopper Marketing, Toolbox |Online Communication, Masterplan, au fost primele evenimente de gen din Romania despre subiecte precum shopper marketing, media online sau planning si strategie”, ne-a declarat Cristian Manafu, partener Evensys.

Manafu este doar ultimul actionar care s-a alaturat companiei, formata initial din Dana Dumitrescu si Valentina Topliceanu, in vara anului 2006. Cei trei actionari isi impart frateste domeniile de activitate specifice in organizarea de evenimente, in conformitate cu background-ul profesional al fiecaruia.

Cititi mai multeaici.



Citeste si