27 Noiembrie 2007

ABC News pariaza pe Facebook



ABC News si Facebook au semnat un parteneriat prin care popularul site de networking Facebook va deveni mai mult decat o platforma de comunicare si publicitate, prin gazduirea unei rubrici de factura politica, informeaza cotidianul International Herald Tribune.

Parteneriatul cu ABC News reprezinta prima asociere a site-ului cu o organizatie de presa. Contractul prevede afisarea reportajelor ABC si a videoclipurilor companiei, participarea membrilor Facebook la dezbateri si pool-uri, toate acestea in cadrul categoriei “U.S. Politics”.

Cele doua companii au anuntat astazi ca se vor implica si in dezbaterile prerzidentiale americane dintre Republicani si Democrati, care vor avea loc anul viitor in New Hampsire, cu trei zile inaintea alegerilor propriu-zise. “Prin acest parteneriat, dorim sa extindem dialogul inainte si dupa dezbatere”, a declarat Dan Rose, vice presedinte Facebook.

Spre deosebire de interventiile publicatiilor The New York Times si The Washington Post in producerea de aplicatii pentru Facebook, colaborarea dintre ABC News si Facebook se anunta a fi mai profunda. “Aceasta ne permite sa participam direct la dezbateri politice, furnizand informatii si invatand din comentariile utilizatorilor”, sustine David Westin, presedinte ABC News.

Westin este convins ca Facebook va aduce acel simt al realitatii si in discutiile politice. “Avem un puls real al discutiilor cu audienta. Putem avea acces la ceea ce vorbesc oamenii intr-un mod pe care nu il putem aborda intr-o emisiune televizata de stiri”, continua Westin.

Aproximativ 56 milioane de utilizatori Facebook vor putea accesa continutul politic furnizat de ABC News.



Citeste si