18 Decembrie 2007

Cheltuielile publicitare pe platformele sociale online: 2,2 mld. dolari in 2008

Cheltuielile globale in publicitate pe platformele sociale online vor ajunge la 2,2 miliarde de dolari in anul 2008, ceea ce inseamna o crestere aproape dubla fata de anul 2007, arata un studiu realizat de firma de cercetare eMarketer, citat de Mediapost.com

Cele mai mari cheltuieli de publicitate pe platformele sociale vor fi inregistrate in Statele Unite unde acestea sunt estimate sa creasca pana la suma de 1,6 miliarde de dolari. In 2007, valoare acestora a fost de 920 de milioane de dolari. In Statele Unite, platformele sociale MySpace si Facebook reprezinta 70% din aceasta piata, potrivit NewsIn.

Totodata, cresterea investitiilor in publicitate este determinata de extinderea populatiei pe platformele sociale. Studiul estimeaza ca 37% dintre utilizatori adulti din Statele Unite au vizitat o platforma sociala cel putin o data pe luna in anul 2007. Acesta mai arata ca pana in 2011, aproape jumatate dintre utilizatorii adulti din Statele Unite si 84% dintre tinerii utilizatorii vor vizita site-urile sociale.

Potrivit studiului, cheltuielile globale de publicitate pe platformele sociale vor ajunge la 4,1 miliarde de dolari in 2011.

Compania eMarketer este o firma americana de cercetare de marketing a mediului online si a tehnologiilor in dezvoltare.



Citeste si