2 Iunie 2005

Dupa un an de existenta, Totem se lanseaza oficial cu doua premii la AdOr si o nominalizare

New entry pe piaţa de publicitate, agenţia de comunicare Totem este o agenţie full-service care oferă soluţii de branding şi comunicare integrate. Pentru prima oară prezentă la un festival de publicitate, TOTEM Communication cştigă anul acesta simpatia juriului internaţional şi a publicului din sala de festival: spotul tv Fumatul şi sărăcia - un cerc vicios, realizat pentru Ministerul Sănătăţii (client), cştigă la AdOr premiul pentru cel mai bun spot tv la categoria social şi obţine o nominalizare pentru cel mai bun spot tv din toate categoriile. n plus, membrii juriul decid premierea spotului şi cu un premiu special pentru regie.

Lucrarea Fumatul şi sărăcia - un cerc vicios s-a născut n contextul unei campanii anti-fumat pe care Ministerul Sănătăţii a lansat-o n 2004. Iniţial, brief-ul clientului vorbea despre fumat şi sărăcie. De aici şi pnă la Un cerc vicios a mai fost un singur pas. Construirea strategiei a pornit de la o realitate simplă, observabilă la nivelul simţului comun - vocea răguşită a fumătorilor care spunea: Am fumat o maşină...

Spotul a fost difuzat pe TVR 1, TVR 2, Naţional TV n perioada iunie-iulie 2004, iar din echipa de proiect au făcut parte: Client Service Director - Raluca Teodoru, Strategie - Cătălin Andrei, Creative Director - Tudor Voican, Producător - Tudor Reu, Regizor - Alexandru Maftei, Director de Imagine - Radu Aldea, Producţie - Rollin Film. Pentru realizarea acest spot, s-au consumat 24 000 de ţigarete. Pe parcursul derulării filmărilor nsă, cu excepţia actorilor care au jucat n spot, nimeni din cei implicaţi n proiect nu s-a aprins după vreo ţigaretă. De fapt, toţi angajaţii firmei sunt nefumători sau ex-fumători.



Citeste si