3 Ianuarie 2008

38% dintre consumatorii americani se uita la emisiuni TV pe Internet

Aproximativ 38% dintre consumatorii americani se uita la emisiuni TV pe Internet, 36% dintre americani folosesc telefoanele mobile ca pe instrumente de divertisment, iar 45% creaza continut online, potrivit unui studiu realizat de Deloitte&Touche, citat de NewsIn.

De asemenea, 20% dintre respondenti au declarat ca se uita la continut pe telefonul mobil zilnic sau aproape zilnic.

Aproape 54% dintre cei chestionati au declarat ca isi creaza propriul continut pe Internet editand poze, imagini video sau muzica, 45% au spus ca produc continut pentru a-l arata altor consumatori, iar 32% considera ca isi creaza propria media pe Internet.

Studiul a mai aratat ca 54% dintre consumatori din SUA socializeaza prin retele sociale de pe Internet, iar 45% isi mentin acelasi profil pe un site de retele sociale. 85% dintre consumatori considera ca publicitatea pe TV inca are cel mai puternic impact asupra obiceiurilor de cumparare, dar publicitatea online se afla pe locul doi pentru 65% dintre consumatori, urmata de reviste cu 63%.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 2.081 de americani in perioada 25 - 31 octombrie.

Deloitte&Touche este cea mai mare firma de contabilitate si de consultanta din lume, oferind consulanta pentru operatiuni de management, strategie, taxe sau alte servicii.



Citeste si