15 Ianuarie 2008

Ogilvy a castigat contul de 200 de milioane de lire al Motorola

Motorola si-a consolidat contul de publicitate in valoare de 200 de milioane de lire care reprezinta Europa, Orientul Mijlociu si Africa, contul fiind castigat de Ogilvy in urma unei licitatii care a durat sase luni, informeaza Brandrepublic.com, citat de NewsIn.

Motorola a realizat pentru Ogilvy o lista de sarcini complexa care include creatie, marketing direct si digital.

In urma preluarii contului de publicitate de agentia Ogilvy, Motorola va renunta la serviciile agentiilor 180 Amsterdam si TBWA din Orientul Mijlociu, dar si la agentiile Draftfcb, Profero si RMG Connect.

Motorola Inc. este una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din lume si este inclusa in topul "Fortune 100 cele mai bune companii pentru care sa lucrezi". Anul trecut, Motorola a inregistrat vanzari in valoare de 42,9 miliarde de dolari.

Ogilvy face parte din grupul de publicitate WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. WPP mai detine, printre altele, compania de cercetare AGB Nielsen Media Research si agentiile de publicitate Mediaedge:cia, Mindshare, Y&R si Grey Worldwide. WPP este prezent si in Romania prin aceste agentii



Citeste si