24 Ianuarie 2008

Publicitatea indoor, a doua sursa de castig pentru marile centre comerciale

Investitorii imobiliari care isi indreapta banii catre segmentul de retail si construiesc mall-uri au de castigat nu doar din sumele percepute chiriasilor, ci si din subinchirierea spatiilor administrative in scopuri publicitare, sustin reprezentantii companiei de publicitate indoor, Brand Management.

Potrivit reprezentantilor companiei specializata in solutii de publicitate indoor, Brand Management a virat in 2007 trei milioane de lei catre centrele comerciale din reteaua sa pentru chiriile spatiilor de expunere.
"Cererea cea mai mare, aproximativ 30%, este pentru inchirierea spatiilor de pe scarile rulante, acestea reprezentand cel mai preferat instrument de comunicare indoor datorita vizibilitatii excelente pe care o ofera", explica directorul de marketing si comunicare al Brand Management , Razvan Marincoi.

Acesta mai sustine ca sunt amenajate pentru publicitate indoor si diverse tipuri de panouri - light-frame-uri, people stoppere, totemuri, balustrade si usi de acces.

In prezent, Brand Management opereaza indoor advertising in 17 malluri din tara. "Dezvoltarea produselor de retail se dovedeste o afacere foarte banoasa si pe piata romaneasca datorita in principal cererii foarte ridicate pentru centre comerciale moderne care ofera consumatorilor numeroase oportunitati de petrecere a timpului liber. Printre clientii care au preferat publicitatea indoor in 2007 s-au numarat companiile multinationale, bancile si fondurile de pensii", adauga directorul Brand Management.

Potrivit acestuia, datorita numarului foarte mare de vizitatori, mallurile reprezinta o modalitate foarte buna de comunicare pentru branduri din toate categoriile oferindu-le acestora posibilitatea de expunere in fata potentialilor clienti intr-un mediu relaxant.

Directorul Brand Management a adaugat ca mallurile reprezinta aproximativ 80% din cifra de afaceri a companiei, aceasta oferind totodata solutii de publicitate si in locatiile din centrele de afaceri. Din estimarile companiei, bugetele alocate indoor-ului au fost de aproximativ 5 milioane euro.



Citeste si