5 Februarie 2008

Tempo PR a devenit Rogalski Grigoriu Public Relations

Departamentul de PR al agentiei Tempo a devenit, de luni, Rogalski Grigoriu Public Relations si va avea acces la competentele de research, creatie, media si productie ale agentiei mama.

Presedintele Tempo, Dragos Grigoroiu, a declarat ca acesta este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo. "Infiintarea acestei companii este primul demers de individualizare a competentelor dezvoltate de Tempo in ultimii 12 ani", a declarat presedintele Tempo, Dragos Grigoroiu. Acesta a adaugat ca "atentia noii agentii se indreapta spre un produs de comunicare integrat".

Noua companie este fondata de Dragos Grigoriu, Vlad Grigoriu, Simona Dan, Florina Varzariu si Eliza Rogalski, toti cinci parteneri din Tempo, si va avea acces la competentele de research, creatie, media si productie ale agentiei mama.

Echipa de PR a fost creata in urma cu zece ani, iar printre clienti se numara companii precum Tuborg, Agricola Bacau si Danone.



Citeste si