8 Februarie 2008

Media Image a lansat un produs de monitorizare online

Compania de monitorizare Media Image Group a lansat, din februarie, monitorizarea online Media Image CyberAlert 4.0 Romania, un produs revolutionar, in premiera pe piata romaneasca de continut interactiv.

Produsul, care este o licenta a companiei americane CyberAlert Inc. (USA), este detinut in exclusivitate de Media Image in Romania si le ofera companiilor, institutiilor sau persoanelor fizice posibilitatea de a avea acces la informatiile aparute despre propriile activitati pe circa 200 de vehicule interactive online.

Dintre acestea, circa 30 sunt blog-uri importante, iar peste 170 sunt site-uri si portaluri de stiri si informatii din diverse domenii (generaliste, economic, auto, IT, finante, social), cu trafic considerabil. Media Image CyberAlert 4.0 Romania ofera exclusiv informatii despre continutul editorial al acestor vehicule.

„Am combinat experienta legata de cerintele clientilor nostri si ale pietei romanesti, in general, cu expertiza de 9 ani in monitorizarea online a celui mai nou partener al nostru, CyberAlert Inc. (USA). Media Image Group lanseaza astfel un produs de monitorizare a continutului editorial online, special creat si adresat pietei din Romania, respectandu-si promisiunea de a tine mereu pasul cu evolutia media, in general, si cu pretentiile utilizatorilor de monitorizare de media, in special”, a declarat Miron Mateescu, Director Marketing Media Image Group.

Infiintata in ianuarie 1999, Media Image este cea mai importanta companie de monitorizare de media independenta din Romania, acoperind toate publicatiile din cele 40 de resedinte de judet si din capitala (peste 500 de titluri), precum si presa audiovizuala centrala. Odata cu introducerea acestui nou produs, Media Image are capacitatea de a monitoriza circa 700 de vehicule de comunicare din mediul online si din media clasice (presa scrisa, televiziune, radio).

Compania detine o baza de date online cu multiple posibilitati de accesare si sortare de catre clienti a monitorizarii proprii, precum si instrumente specifice de analiza de imagine si impact mediatic.

In portofoliul sau se afla peste 200 de clienti – institutii si companii nationale si multinationale - printre care: Casa Majestatii Sale Regele Mihai I, Orange, Carrefour, Coca-Cola HBC, Dacia, Consiliul Investitorilor Straini, ING Group, Inbev, Brau Union, OMV-Petrom, Humanitas, Intercontinental, Terapia Ranbaxy, Sensiblu, Domo, Lafarge, Holcim, Bursa de Valori Bucuresti, Ministerul Afacerilor Externe, Unilever, Citroen Romania, Nestle, UNICEF etc.



Citeste si