15 Februarie 2008

Omnicom Media Group, profit in crestere cu 13%

Grupul Omnicom, lansat la inceputul acestei luni si in Romania, a anuntat o crestere trimestriala a profitului companiei de 13 procente.

Omnicom Media Group Romania face parte din Omnicom Group si are ca actionari DDB Bucharest si TBWA/Merlin Bucharest. “OMG Romania se pozitioneaza ca platforma suport pentru dezvoltarea portofoliului de agentii de media full-service si de agentii de media specializate ale Omnicom Group”, a declarat Carmen Tanasie, CEO OMG Romania, la lansarea OMG in Romania.

Actiunile grupului Omnicom au inregistrat o crestere de 4% ieri dimineata la New York Stock Exchange, dupa ce au declarat castiguri puternice si o revenire neasteptata.

Omnicom Media Group reprezinta Divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. si este lider in industria de marketing si comunicare pe piata mondiala, avand in portofoliul sau peste 5000 de clienti din peste 100 de tari.

Rezultatele trimestriale ale Omnicom Media Group evidentiaza un profit ce a crescut anul trecut de la 277,2 milioane de dolari (190,9 milioane de euro) la 313,9 milioane de dolari (216,2 milioane de euro).

Astfel, venitul global a crescut cu 12,7%, ajungand la 3,63 de miliarde de dolari (2,5 miliarde de euro), din care 9,5% provin din Statele Unite si 16,3% din mediul international.

Cheltuielile folosite pentru comunicare servesc de cele mai multe ori ca barometru in a evidentia cat de prospera este o companie. Omnicom si alte companii mari din domeniu, cum este Interpublic Group, sunt cei mai buni indicatori economici tipici pentru aceasta, ei reprezentand branduri majore – Pepsi, AT&T, Anheuser-Busch.



Citeste si