9 Iunie 2005

AdBreak, editia a IV-a, alaturi de patru agentii premiate

Carlsberg prezinta AdBreak, editia a IV-a. Joi, 9 iunie, la ora 19.30, in Club Escape se vor reuni reprezentantii a patru dintre agentiile premiate la festivalul de publicitate AdOr 2005 Adrian Botan (McCann Erickson), Dan Moldovan (Propaganda) Bogdan Naumovici (Leo Burnett) si Adrian Preda (Graffiti BBDO). Acestia vor prezenta lucrarile propriilor agentii, oferind detalii despre realizarea acestora si discutand nivelul actual al creativitatii romanesti in advertising. Prezentarile vor fi intercalate cu proiectii de spoturi internationale pe temele Campanii sociale si Produse alimentare.

AdBreak isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, membri ai comunitatii IQads.ro, cele mai creative reclame internationale, cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatare cele mai fierbinti teme.

Era firesc ca dupa un AdOr atat de contestat sa dezbatem rezultatele. Am fi dorit o editie in care sa dialogam constructiv impreuna cu invitatii nostri asupra refuzului anumitor agentii de a inscrie lucrari, insa, din cauza unor probleme neprevazute care au impedicat in ultimul moment participarea reprezentatilor ambelor parti, s-a decis amanarea acestui dialog pentru una dintre editiile viitoare, a declarat Paul Cioran, moderatorul acestei editii.

AdBreak este un eveniment prezentat de Carlsberg, marca a IQads.ro, recomandat de Kiss FM si B-24-FUN. Parteneri: Rospotline, ROL.ro si HotNews.ro



Citeste si