10 Martie 2008

Levi's, cel mai apreciat brand de jeansi din lume

Levi's a iesit pe primul loc in topul preferintelor cumparatorilor. Unul din cinci respondenti au ales marca Levi's, in defavoarea altora, intr-un studiu realizat cu privire la cele mai apreciate branduri de jeansi din lume, relateaza Brand Republic.

Aproximativ 7.700 de persoane din zece tari au fost chestionate de compania de cercetare Synovate.

Participantii la acest studiu au fost intrebati care este marca de blugi preferata, fara a lua in considerare pretul sau alte restrictii impuse.

Levi's s-a detasat de ceilalti competitori de pe piata, fiind apreciat de 45% din populatia franceza. De asemenea, o treime din populatia Statelor Unite, Serbiei si Africii de Sud au votat brandul Levi's, blugii acestora fiind cei mai ravniti.

“Levi's este brandul jeansurilor in Franta. Este la fel de autentic ca si in Statele Unite. Brandul are un statut aproape mitic”, a declarat Thierry Pailleux, managing director la Synovate France. “De fapt, cand cineva se duce sa achizitioneze o pereche de blugi, nu spune << Ma duc sa-mi iau o pereche de jeansi>>, ci <<Ma duc sa-mi iau o pereche de Levi's>>”, mentioneaza Pailleux.

Totodata, studiul a demonstrat ca 26% dintre cei chestionati iau in considerare brandurile vazute pe strada, iar 62% din populatia Africii de Sud este interesata, in particular, de moda strazii.

Malaysia se incadreaza si ea in randul tarilor in care populatia tine cont de ceea ce se poarta pe strada, ca si stil de imbracaminte, 44% dintre respondenti declarand acest lucru.

Pentru Franta, Canada si Statele Unite, ceea ce poarta lumea intalnita pe strada conteaza mai putin in randul celor chestionati. 89% dintre participantii la studiu de origine franceza, 82% dintre canadieni si 80% dintre americani afirma ca nu sunt preocupati de moda strazii.

Un total de 26% dintre cei chestionati afirma ca atunci cand aleg o anumita firma de jeansi tin cont si de ceea ce poarta celebritatile, cele mai multe persoane care au sustinut acest lucru regasindu-se in Africa de Sud - 60% - si in Malaysia - 42%.



Citeste si