26 Martie 2008

Media Manager lanseaza un instrument online adresat publisherilor

Media Manager este un instrument online adresat echipelor de vanzari si managerilor firmelor de publishing. Instrumentul gestioneaza spatiile publicitare si realizeaza statistici si analize pentru machetele si advertorialele oricarui tip de media: ziar, revista, catalog, supliment.

Serviciul online ofera informatii referitoare la veniturile realizate de echipa de vanzari sau de vanzatori externi si regiile de vanzari, pentru un pret care variaza intre 50 si 300 de euro pe luna.

“Faptul ca toate informatiile sunt actualizate in timp real ajuta la planificarea, gestionarea vanzarilor, imbunatatirea comunicarii; oferind un instrument pretios echipei redactionala in intocmirea flatplan-urilor”, a spus Stefan Petre, unul din dezvoltatorii proiectului.

Personalizarea aplicatiei, astfel incat sa se adapteze oricariu tip de publicatie (format de publicitate, rate card, useri, editii locale, comisioane pentru regiile de vanzari) este facuta chiar de editor, ceea ce permite un control total asupra datelor si asupra aplicatiei.

Serviciul online se adreseaza in principal publicatiilor mici si mijlocii, revistelor si ziarelor locale. Media Manager a fost dezvoltat, timp de cateva luni, de catre o echipa de trei oameni. Potrivit lui Stefan Petre, se lucreaza inca la imbunatatirea si dezvoltarea acestei prime variante a proiectului.



Citeste si