14 Aprilie 2008

The Gunn Report: Omnicom Media Group, agentia media a anului 2007

Omnicom Media Group (OMG) Worldwide, divizia de media a Omnicom Group Inc, ocupa primul loc in clasamentul celor mai premiate retele de media din lume, in 2007, urmata de Group M si Publicis Group Media, potrivit studiului "The Gunn Report", care evalueaza creativitatea in media la nivel mondial.

OMG Worldwide a obtinut 461 de puncte si a fost urmata de Group M (350 de puncte) si Publicis Group Media (253 de puncte).

Conform aceluiasi raport, OMD, agentie de media full-service a Omnicom Media Group Worldwide este, pentru al patrulea an consecutiv, agentia de media a anului. Aceasta isi pastreaza pozitia de lider al topului agentiilor de media, cumuland anul trecut 234 de puncte, mai mult decat Mindshare (110 puncte) sau BBDO (101 puncte), ocupantele urmatoarelor doua pozitii din clasament.

"Este extrem de satisfacator faptul ca OMD este pentru al patrulea an agentia de media a anului, potrivit celor de la 'The Gunn Report'. De asemenea, Omnicom Media Group a ajuns pe primul loc in topul mondial al retelelor de media", a declarat presedintele si CEO al Omnicom Media Group Worldwide si CEO al OMD Worldwide, Daryl Simm.
In Romania, Omnicom Media Group Worldwide este reprezentata prin OMG Romania si agentiile Graffiti BBDO, TBWA/Merlin si DDB Bucharest.

"The Gunn Report" este o publicatie anuala ce realizeaza topul celor mai premiate reclame din lume, precum si cel al clientilor, agentiilor, retelelor, regizorilor si caselor de productie care au contribuit la acestea.



Citeste si