9 Mai 2008

SUA: Marketerii aloca mai multi bani spatiului interactiv, in ciuda posibilei recesiuni

Marketerii din Statele Unite, in proportie de 43%, planuiesc sa mareasca in acest an bugetele alocate spatiului interactiv, desi exista pericolul unei recesiuni, arata un studiu realizat de Penton Research in februarie 2008, citat de eMarketer.

Aproximativ 37% dintre cei chestionati sustin ca bugetele pentru activitatile intreprinse in mediul online vor ramane aceleasi pe parcursul acestui an.

Pentru aceasta, marketerii nu se vor rezuma doar la activitatile minore din mediul online, cum sunt e-mail-urile sau newsletter-urile.

In plus, numarul celor care utilizeaza promotiile online a crescut cu 10% fata de anul trecut, ajungand la 47%, iar mai mult de 40% din marketerii chestionati folosesc aceasta tehnologie pentru jocurile digitale si 27% pentru ofertele de la loterie, scrie eMarketer.

Respondentii studiului vor continua sa experimenteze si alte canale online, care sa le creasca profitabilitatea.

Aproape un sfert din marketeri folosesc marketingul viral, comparativ cu 15%, cat il utilizau in actiunile lor in 2007.

De asemenea, circa 20% dintre cei chestionati au declarat ca vor folosi si mobile marketingul, fata de 14%, cat s-a inregistrat in 2007.



Citeste si