27 Mai 2008

Boom.ro a achizitionat 2,7 mil. euro din publicitatea online, in T1

De la inceputul anului pana la mijlocul lunii mai, in Romania, comenzile pentru promovarea online au adus regiei de publicitate Boom, aproximativ 2,7 milioane euro, valoare neta, potrivit unui raport al acesteia.

Regia de publicitate online Boom.ro a facut public, pentru prima oara in Romania, un raport care contine informatii privind valoarea publicitatii online atrase de agentie pe principalele 29 categorii de investitori de publicitate in perioada 1 ianuarie-15 mai 2008.

"Prima jumatate a anului arata promitator", a afirmat Valentin Oeru, executive director la Netbridge Investments.

Sectorul financiar, bancar si guvernamental este cel mai activ implicat in publicitatea online cu incasari de peste 500.000 euro in primele luni ale anului, se arata in raportul Boom.ro. Urmatoarele domenii sunt Food&Beverages, Auto, Telecom si Produse Cosmetice si de Infrumusetare. Incasarile provenite din cele 5 domenii reprezinta 70% din volumul business atras de Boom.ro. Valoarea medie a unei comenzi se incadreaza intre 4700 si 6000 de euro in primele 5 luni ale anului, cea mai activa fiind luna ianuarie, se mai arata in raport.

"Domeniul Telecomunicatiilor si Internetului se afla pe un grafic ascendent spre deosebire de domeniul Turistic si Hotelier care anul acesta nu a consumat decat aproximativ 0,1% din totalul cheltuielilor de publicitate online si este in scadere", a adaugat Valentin Oeru.

Initiativa Boom vizeaza mediul online si piata de publicitate, fiind prima actiune de acest gen din Romania. Raportul Boom reprezinta primul pas al unei companii de profil in drumul spre transparenta datelor privind consumul de publicitate online. Boom ofera, prin aceste informatii, posibilitatea de a face o aproximare cat mai corecta a industriei de online advertising in Romania.



Citeste si