6 Iulie 2005

Concurs de creatie publicitara pentru tinerii pana in 26 de ani

Tinerii pana in 26 de ani, care nu sunt angajati ai unei agentii de publicitate, pot participa, pana pe 31 iulie, la cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum", organizat de Graffiti BBDO si Dacia. Candidatii pot realiza propuneri de spot radio, spot tv, macheta de presa si publicitate outdoor pe tema "Respectarea vitezei legale la volan", obiectivul major fiind acela de a-i face pe conducatorii auto sa inteleaga ca acceptarea principiului "Grabeste-te incet" la volan nu este un semn de slabiciune, ci unul de intelepciune.

Castigatorii vor fi anuntati public pe 1 septembrie pe site-ul www.graffiti.bbdo.ro. Marele premiu al competitiei consta in participarea la Festivalul de Publicitate al Noii Europe, "Golden Drum", care va avea loc intre 2 si 7 octombrie, la Portoroz, in Slovenia. In plus, primii trei clasati vor avea ocazia sa incerce gustul publicitatii, efectuand o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii.



Citeste si