25 Iulie 2008

Saatchi & Saatchi PR isi dubleaza echipa si vizeaza o crestere de 20% a afacerii, in urmatorul an

Cu o cifra de afaceri estimata la 600-800.000 de euro anul acesta si cu o echipa de opt consultanti, Saatchi & Saatchi PR s-a desprins saptamana trecuta de agentia mama, luand calea independentei.

Larisa Petrini, managing partner Saatchi & Saatchi PR, vrea sa-si aduca agentia in top 5, in urmatorul an, mizand pe servicii de CSR, comunicare de criza, comunicare institutionala si digital PR.

Desprinderea de Saatchi & Saatchi a avut loc in contextul maturizarii pietei, dar si a cresterii portofoliului de clienti al diviziei de PR a agentiei. Mai ales in conditiile in care circa 80% din clientii actuali ai Saatchi PR au fost castigati independent de agentia-mama, in urma unor pitch-uri competitive.

Cititi mai mult inMAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.



Citeste si