29 Iulie 2008

Movieplex Mall Plaza investeste 145.000 euro intr-un sistem digital de difuzare a reclamelor

In urma unei investitii totale de 145.000 euro, Movieplex schimba sistemul de difuzare a reclamelor din sistemul clasic cu role pe pelicula de 35mm, in sistem digital. Movieplex aduce astfel un avantaj clientilor, eliminand timpul de productie al rolelor si bugetul aferent care depasea 2000 euro/spot. Investitia a fost realizata in toate salile complexului cinematografic iar sistemele digitale sunt functionale incepand din 26.07.2008.

Sugar Media, agentia care administreaza spatiul publicitar al complexului Movieplex, poate astfel implementa in timp real orice campanie on-screen, fiind suficient sa primeasca de la clienti numai varianta digitala a spotului (format mpeg2).

“Contam pe o crestere a gradului de ocupare datorita acestei investitii. Este bine stiut ca foarte multe campanii potentiale se «blocau» in momentul in care se ajungea la bugetul necesar pentru productia rolelor si la timpul de productie. Cinematograful ramane unul dintre cele mai masurabile medii publicitare audio-video, bugetele campaniilor publicitare fiind calculate in functie de numarul de bilete emise in perioada campaniei. Datorita lansarilor unor filme cu mare afluenta la public, in lunile iunie-iulie s-a inregistrat un numar de spectatori comparabil cu traficul inregistrat de regula in lunile de iarna”, a spus Constantin Caciur, proprietarul Sugar Media.

Infiintata in 2007, pe langa reteaua proprie de panouri indoor din mall-uri, Sugar Media administreaza 19 sali de cinema (Movieplex si Cityplex), cu un trafic/retea saptamanal de 23.000 spectatori. Atat in Movieplex cat si in Cityplex, serviciile Sugar Media acopera campaniile on-screen (difuzare de spoturi in salile de cinema) si campaniile off-screen (branding sali cinema, materiale promotionale, plasare standuri pe caile de acces, sampling, panouri publicitare, etc).



Citeste si