1 August 2008

300.000 euro pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica

Ministerul pentru IMM, Comert, Tursim si Profesii Liberale (MIMMCTPL) a demarat discutiile pentru promovarea turistica a Romaniei in publicatiile companiilor aeriene low cost si in cataloagele marilor tour operatori, suma destinata promovarii fiind de circa 300.000 euro.

Potrivit datelor ministerului, contractele pentru realizarea unor insertii publicitare in cataloagele marilor tour operatori germani Dertour, ITS si Thomas Cook ar putea fi semnate in luna august, valoarea estimata a proiectului fiind de 200.000 euro.

De asemenea, ministerul urmeaza sa deruleze activitati de promovare si publicitate prin intermediul companiilor aeriene care opereaza zboruri catre destinatii din Romania si prin intermediul principalelor aeroporturi din Romania si din strainatate pe care opereaza curse internationale catre Romania.

"S-au demarat discutiile pentru realizarea unor insertii publicitare in publicatiile de tip insight flight ale companiilor aeriene low cost: My Air WizzAir, Ruway, EasyJet, Ryanair, Tarom si Carpatair", se arata in raportul pe primul semestru al Directiei Generale de Promovare Turistica din cadrul MIMMCTPL.
Conform informatiilor furnizate de minister, bugetul estimativ pentru acest proiect este de 100.000 euro.



Citeste si