15 August 2008

Razvan Matasel paraseste Leo Burnett



De la sfarsitul lunii august, Razvan Matasel, in prezent Head of Planning la Leo Burnett, se va dedica pornirii unei afaceri pe cont propriu.

“Razvan este unul dintre acei putini profesionisti ambitiosi pe care orice manager si-i doreste sa-i aiba alaturi. Acum sase ani, pe vremea cand altii nici nu-si puneau problema, dorinta noastra si visul lui a fost sa punem bazele celui mai bun departament de strategie. Si am reusit, adunand in timp multe amintiri frumoase, rezultate pentru clientii nostri, precum si recunoastere in industrie, local si international. Ii multumim pentru tot ce a facut in Leo Burnett, pentru ca a contribuit la succesele agentiei si pentru dedicarea lui totala. Razvan pleaca dupa acesti ani lasand in urma cea mai puternica echipa de planning din Romania”, a declarat Ioana Iordache, CEO al Leo Burnett Group.

“Este momentul sa-mi iau destinul in propriile maini si sa-mi deschid propriul business. Le multumesc Ioanei si lui Stefan pentru increderea pe care mi-au acordat-o in toti acesti sase ani in care am dezvoltat impreuna primul departament de strategie al unei agentii din Romania. Au fost niste ani frumosi, plini de provocari si de succese. Am visat impreuna si am transformat multe vise in realitate. O sa-mi lipseasca multe lucruri, dar cred ca in primul rand imi vor lipsi oamenii din Leo in general, si colegii mei din departament in principal. Sunt adevarati profesionisti alaturi de care am trecut prin multe provocari de business si de comunicare”. a declarat Razvan Matasel.

De la inceputul lunii septembrie, Elena Ionita si Victor Stroe, cei doi planneri seniori ai Leo Burnett, vor prelua conducerea departamentului de strategie, in calitate de Planning Directori.

“Atat Elena, cat si Victor au deja experienta si maturitatea de a prelua sarcina de a duce mai departe ceea ce am inceput alaturi de Razvan. E un pas firesc daca ne uitam ca au contribuit deja major la proiecte si campanii mari, care au obtinut rezultate foarte bune pentru branduri si recunoastere in industrie. Si suntem siguri ca impreuna vom reusi sa ducem Leo Burnett la nivelul urmator”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director al Leo Burnett.

Forta departamentului de strategie al Leo Burnett a fost mereu recunoscuta, atat pe plan intern, cat si in competitiile internationale. Pe langa cele 22 premii Effie, 2 premii la APG si 1 Euro Effie – Leo Burnett fiind singura agentie romaneasca premiata la Euro Effie si APG Awards, departamentul de strategie al agentiei a ocupat de fiecare data prima pozitie in toate studiile AdMarket realizate pana in prezent.

Leo Burnett este una din agentiile cu departamente de planning puternice si unul din promotorii acestei specializari in Romania. Pentru Leo Burnett, Strategic Planning-ul nu este doar un departament, ci o filozofie care sta la baza produsului creativ al tuturor entitatilor din grup.



Citeste si