16 Septembrie 2008

Imaginea Covalact, relansata de FireBrand



Producatorul local de lactate Covalact a intrat in faza finala a procesului de branding, urmand sa-si prezinte in scurt timp noua strategie de brand si o noua identitate. Stabilirea, coordonarea si implementarea procesului de branding a apartinut companiei romanesti cu capital american FireBrand.

FireBrand a coordonat in acelasi timp implementarea strategiei si selectia agentiilor implicate, a firmelor de cercetare si a companiilor de design romanesti si internationale.

“Vom transforma Covalact intr-un jucator important pe piata, la nivel national. Covalact are radacini locale puternice, iar calitatea produselor ne face increzatori in realizarea imensului sau potential de dezvoltare ”, a declarat Radu Bugica, director pentru Romania al SigmaBleyzer.

Pachetul majoritar al companiei Covalact a fost achizitionat anul trecut de firma americana de investitii SigmaBleyzer, prin fondul sau de investitii SigmaBleyzer Southeast Europe Fund IV.

Covalact a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de aproape 21,5 milioane de euro.

Principalii jucatori de pe piata interna de lactate sunt Danone, grupul olandez Friesland, Albalact si Brailact



Citeste si